23 juli 2020

KLCO och Varberg

Vi har varit i stugan i Halmstad en vecka och i igår begav vi oss hemåt , men vi tog en omväg via Varberg.
Jag ville så gärna besöka Krickelins nya butik / koncept som hon har öppnat på Brukstorget .
Blev inte det minsta besviken, en skön och personlig ställe som hon har skapat och kommer definitivt att besöka henne igen..



Många goda teer, själv köpta jag med mig två olika.
Nr 1 och Nr 4.
Kristin hade dessa två som man fick provsmaka.


Otroligt vacker väggmålning.




Vackra buketter med blomster från Kristins Trädgård.





Tycker det är så kul när man vågar satsa fullt ut och gör det helt från hjärtat, då blir det personligt.

Nästan granne med Klco ligger Verket och där åt vi lunch och sedan köpte vi med fika och begav oss till Apelviken för att inta den.

Det blåste rejält och det var fullt ös ute till havs.

Italienska maränger från Verket köpte alla 3 barnen med sig.

Slapp sommar stil...
Spillde kaffe på armen, håret har inte tvättats på en vecka så när vi väl kom hem åkte tröjan i tvätten och jag ner i badkaret.

Go fortsatt sommar
Sandra

3 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra