6 februari 2020

MIN STIL

Dagar när solen tittar fram är verkligen magiska, det är egentligen helt sjukt hur påverkad man är av vädret och hur många samtal som handlar om just detta ämne när vi uppe norden träffas.
Kameran åker oftast fram när solen tittar fram och den skapar något extra i bilderna och att du kan fotografera inomhus utan att använda sig av blixt eller extremt högt ISO.

Vår inredning hemma hos oss består till 80 % av gamla möbler, från olika tidsepoker.
Blandar gärna retro med 1800-tal för att få ett hem som känns levande och representerar mig.
Ska vara ärlig och säga att det är jag som bestämmer till 99 % hur det ser ut hemma hos oss, har turen att ha en man som inte bry sig.
Visst går inte alla idéer att genomföra , men då handlar det mest om annat.
Skulle kunna skriva ett inlägg om det senare.

Så stommen i stilen är en mix av saker, men det finns en röd tråd.
Dova färger, inget skrikigt eller pastelligt ( mer än i dotterns rum ) och den röda röda tråden är färgen grönt.
Jag gillar nyanser av grönt.

Som jag skrev innan försöker jag eftersträva en stil som känns som jag och hålla fast vid den.
Visst blir jag influerad och gillar att kolla runt på trender som cirkulerar runt.
Plocka upp det som känns intressant och tilltalar mig och det är viktigast.

Det gamla bordet är ett pricken över i:et enligt mig.
Det har patina, träet är synligt och har en vacker nyans och tycker inte att den gamla färgen som syns minska dess charm.
Monsteran har flyttat tillbaka efter julen tillsammans med en gammal svart kruka som har stått i förrådet.

Kram
Sandra


3 kommentarer :

  1. Love the wall and trim colors. Can you please share with me the brand and names of the paint colors? Helen

    SvaraRadera
  2. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    SvaraRadera
  3. Hur jag kunde bosätta mig med min man med hjälp av Dr Ajayi stavmästaren, jag är 47 år med tre barn, en morgon för ungefär 8 månader sedan vaknade min man precis från sängen och nästa sak han sa var att vi borde skiljas om att han inte längre är intresserad av vårt äktenskap, de orden fick mig i balans och jag nästan besvimade, vädjade till honom och frågade vad som gick fel men han vägrade säga något, samma månad lämnade han huset och lämnade mig ensam med barnen och för att vara uppriktigt var det inte lätt för mig, sa till och med sin syster att hjälpa mig att be honom att förlåta mig om jag har fel med honom ovetande och alla grunder faller på ett döva örat. Jag sökte efter hjälp från olika plattformar men alla misslyckades tills jag läste en artikel om en spirituell man, en stavspelare som heter Dr Ajayi, jag förklarade mitt problem för honom och han sa till mig att ge lite information som jag gav honom, han berättade för min make är inte i sin rätta sinnesram, att han manipuleras av en annan kvinna, det är därför han söker skilsmässa, men han sa till mig att inte vara orolig att om tre dagar kommer alla mina bekymmer vara över och till min största överraskning efter trollformuleringarna gjordes av den stora Dr Ajayi, min man ringde att han är på väg hem igen och till och med frågade mig hur länge han har varit borta från huset, jag är verkligen glad att mitt äktenskap är räddat av den stora spell spellisten som heter Dr Ajayi, skilsmässan inträffade aldrig, jag fick en marknadsföring på arbetsplatsen, allt i mitt liv vänder sig till det goda och den stora spell spellisten Dr Ajayi är att tacka för allt detta. Om du har äktenskapsproblem, om du letar efter livmoderns frukt, om du vill få tillbaka din exälskare, om du vill ha lyckligtal för lotteri, om du behöver en skyddstaf, stav för rikedom osv ... Du är fri att kontakta Dr Ajayi för alla slags stavarbete och du kommer för evigt att vara stor för det eftersom alla dina hjärts önskningar kommer att uppfyllas. Du kan nå honom via e-post: drajayi1990@gmail.com eller Whatsapp +2347084887094.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra