1 juli 2019

JAG OCH FLÄDERBLOM

Snart stundar semester, tre st arbetsdagar kvar.
Håller tummarna som varje svensk att vädret ska vara så det finns tillfälle för sol och bad.
Jag har inte riktigt landat i att det är snart semester ( inte för att jag inte längtar efter den ) men våren försvann och helt plötsligt var det sommarlov.
Har inte riktigt hunnit med och helt plötsligt exploderar allt samtidigt.
Som till exempel att vår fläder har så gott som blommat över och jag har knappt plockat in några blommor, brukar torka dem och sedan använda det och brygga te.
Det godaste är att göra det på färska blommor.
Jag kokar upp vatten häller det över blommorna som ligger i en Stor kopp, pressar ner citron och på med honung.
Så sjukt gott..



Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra