25 januari 2017

SUDIO HÖRLURAR REGENT

Jag är en människa som uppskattar tystnad, eftersom det råder ett ständigt sorl med 3 barn i hemmet.
När jag gick ut och gå hade jag aldrig musik eller ljudbok utan gick i mina tankar.
Det senaste året har det dock skett en förändring och jag har börjat uppskatta hur mycket musik kan påverka ens humör och kan få en att fokusera, bli gladare och få en att koppla bort jobbiga tankar.
När jag nu är ute och går tycker jag om att ha musik i mina öron.
Så då kommer dessa läckerbitar från Sudio som heter Regent väl tillpass.
Sudios hörlurar har en snygg design och jag valde vita med gulddetaljer och man kan byta capsen och jag har valt
Cap Selva Azurro.
Så här skriver Sudio om Regent hörlurarna.
Sudio Regent - vår nya, state-of-the-art, trådlösa on-ear hörlur. Med sin banbrytande design har Regent inte bara ett modernt utseende utan möjliggör också en personlig formgivning med specialdesignade, utbytbara sido-lock. Regent ger ljud i världsklass med perfekt definition och är kompatibel med alla Bluetooth-enheter.

Så nu kommer jag se supercool ut när jag går mina promenader eller stänger ute världen med en tidning och kopp kaffe.




Om ni själva blir sugna på ett par ( finns även i svart ) så får ni
15 % rabatt om ni skriver vintagehouse i beställningen.
Klicka er till
 Sudio hörlurar

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra