19 juli 2016

VI FIKADE OSS IGENOM GOTLAND

Det kommer att bli några inlägg från vår resa på Gotland.
Min man låg i lumpen på Gotland men varken jag eller barnen har varit
där innan.
Öjn är verkligen magiskt vacker och jag föll som en fura för den.
Något som vi insåg tidigt var alla fantastiska ställen där
man kunde fika och njuta mat på.
Så idag visar jag från två ställen.

Kl 07.30 anlände vi till Rute Stenungnsbageri och njöt av en riktigt
god frukost med surdegsfrallor och bullar.

De hade ett makalöst vackert orangeri med en mix av gamla sköna möbler.



Vi campade på Fårö och ett skönt bohemiskt ställe med en super god raw kaka och belgiska våfflor  var
Elsie s Café.

Det var inget fel på utsikten.


Imorgon kör vi två andra coola ställen, ena ligger igenom denna häck.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra