27 december 2014

IDAG HAR JAG KOLL PÅ VILKEN DAG DET ÄR...

Vilken härlig dag det var igår riktigt bitande kallt och det var mer än skönt att ta sig ut och för vår del blev det en promenad i skogen.
Roligt att ta med kameran och fota barnen, få se om det kommer några bilder här på bloggen.

Idag är det väl lördag och det är så härligt när man tappar greppet om vilken dag det är men idag har jag någorlunda koll då det är min alldeles egna dag.
Ett år äldre...
 
Förra årets dille var nog bokgranar och jag sparade dem och en fick komma fram i år, placerad på vitrinskåpet i hallen uppe.
 
Några vackra julgranskulor blir en fint stilleben i en gammal glasburk.

Kram
Sandra

7 kommentarer :

  1. Grattis! Vad fint med guldramarna/spegeln effektfullt. Jag har lite koll på dagarna med betoning på lite. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis på din dag!! Fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen!
    Jag har just börjat följa din blogg, tycker den är så fin. Tack för inspirationen!
    Linda

    SvaraRadera
  5. Happy Birthday to you on your speical day. I enjoy your sharing. Thanks

    SvaraRadera
  6. Grattis på Din Dag...hoppas du blev uppassad och fick sitta i soffan... ;) // Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra