30 augusti 2014

UPPSKATTA DET MAN HAR GJORT

Vardagsbild från vårt Badrum

Jag tackar för era gulliga kommentarer som ni skriver här på bloggen, läser alla.
Riktigt roligt att ni gillade idén med skärpet, behövs inte mycket för att något ska bli bra.
Sitter nu i ett tyst hus vilket inte tillhör vanligheterna och njuter av att jag har ett hem som är helt iordning ( förutom leksaker som alltid finns överallt)
Ska verkligen bli bättre på att njuta av vårt hem, istället för att hela tiden springa till nästa projekt.
Att uppskatta det man har gjort och sätta sig i soffan och bara ta det lugnt, det ska jag göra så fort jag har skrivit klart dessa rader.

Ha en fin lördag !
Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Hej,
    Det är du verkligen VÄRD som jobbat, slitit, piffat och varit målmedveten med ditt hem så länge att du nu känner att allt är iordning. Njuut!!! Till skillnad från en latfia och periodare som jag;) Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra