7 april 2014

GUNGSTOL

MÅNDAG
Helgen kom och den gick, i lördags var jag och mannen i väg och beställde plank till vårt bord och bänkar som vi ska bygga ute på altanen.
Igår hade vi kalas för Elvis som fyller 5 år imorgon och hade tänkt mig en lugn kväll igår men den var lugn ca 1 timme sedan vakande Elora och hur var ville inte gå och lägga sig igen så det blev en tidig kväll för mig med.

Denna gungstol blev jag kär i när jag hos en antikhandlare för 1 år sedan och det var absolut ett impulsköp och definitivt ingen plats för den.
Men ska försöka att få till att ha den i denna delen av vardagsrummet. 
 
KRam
Sandra

4 kommentarer :

  1. Hej Sandra!
    Längesedan jag var runt i bloggvärlden nu känner jag!=) Jag förstår att du föll för stolen! Hade jag också gjort! Jag köper ofta saker som jag liksom bara måste ha utan att veta om jag överhuvudtaget får plats med dem!=) Rätt vad det är så hittar man en pertfekt plats. Det är så roligt nu att kika tillbaka på inlägg och se hur mycket som egentligen har hänt hemma hos olika bloggar. Fantastiskt hur vi hinner med eftersom det är en massa annat runt om oss som också måste göras!=)) Du har ett så coolt och inspirerande hem och det var inte längesedan jag tänkte "oj, nu är Sandra med i tidningen igen"! =)) Ha en fin dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Fin sida och vilken härlig gungstol med avflagad färg precis som det ska vara :)
    Kram MM

    SvaraRadera
  3. Fin gungstol! Förstår att du föll för den.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Oh, ich finde den Schaukelstuhl auch so wunderschön. Den hätte ich auch genommen. Sieht so super aus.
    Deine Wohnung ist schön und der Junge so süß. Viele liebe Grüße und herzlichen Glückwunsch für den Jungen.
    Eva aus Deuschland, Ruhrgebiet.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra