20 mars 2014

RAMAR OCH ÖRNFJÄDRAR

TORSDAG
Nu är min vägg klar i vardagsrummet, igår var jag och hämtade den sista detaljen.
Jag gillar ramar speciellt när de är slitna och o perfekta, så tanken var att sätta 3 lite större ramar och sedan fylla ut dem med något som man sätter på väggen.
Spegel i mitten, visdomsord till höger och det jag var och hämtade igår, örnfjädrar.
Örnfjädrarna har jag hämtat hos min yogainstruktör vars sambo är indian från Kanada, jag fick inte köpa fjädrarna av honom för de anses heliga.
Så vi  bytte istället gåvor mellan varandra och det jag gav honom i hans hand blev då också heligt.
 
 
Idag är det mening att vi ska städa men just nu tittar jag mig omkring och undrar när en orkan svischade förbi vårt hus.
Jag gör istället en massa annat ( som är roligare ) , killen hemma går runt med sin platta och tar en massa kort och Prinsessan kom precis ner och tagit av sig alla kläder och vill byta om.. Börjat hända några gånger om dagen.
Inser att det är dags för mig att byta om också och ska ta tag i städningen.
Det ska bli 2 års kalas på lördag.

Hur ser er torsdag ut?
KRam
Sandra 

2 kommentarer :

  1. Ja, jag borde nog också städa men det finns så mycket annat roligt att göra (som att besöka fina bloggar). Tack för inlägget gillar verkligen det där med örnfjädrarna, saker och ting får ett mycket större värde om man har en historia till det! <3

    SvaraRadera
  2. We also saw light volume in trading of Apple (AAPL) with dior outlet the finally tally coming in at about 20 million. The company's shares closed up $3.30 (0.59%) to finish trading at $564.29/share and the move swiss replica watches in the shares mirrored that of the move in the general market. The beta is still rather close to 1 on the stock, and we think that if chanel replica the market is headed higher then Apple will lead the way. It seems that this is how the past few rallies have either been started or maintained, and it seems that events are once again falling into place to allow this to happen once again.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra