3 december 2009

Hej igen ....
Det nalkas mot jul och det pysslas förfullt, så jag tänkte att jag skulle dela med mig mitt julpyssel till er :) Alltid kul att få visa det man gör.
Vi börjar med ute....

Har varit och letat i en gammal lada hos min mans släktingar och hittade en gammal barnspark och gamla skidor. Till min stora glädje, älskar inreda med gamla saker.
Enkel dekoration lägg granris och sedan äpple, så fint tycker jag.




Baksidan blev enligt mig så bra ;) de har huggt ner stora granar utanför huset och jag frågade om jag kunde få toppen, det var inga problem. härligt när kottarna hänger kvar.

Hoppas att detta vinterväder fortsätter och kanske kan hoppas på lite snö.
Kram Sandra




2 kommentarer :

  1. Såå fint.... få se om fåglarna hittar dina äpplen... : ) tänkte ta med "lantlivboken" till jobbet... många som tycker om den stilen där : )

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig på att pynta och göra fint. Stor kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra