![]() |
![]() |
Det blev allt en skön stund.
Kram
Sandra
|
![]() |
![]() |
Det blev allt en skön stund.
Kram
Sandra
|
![]() |
| Linnetyg som jag har köpt på metervara och rivit till servettstorlek, ju mer tvättar desto vackrare tyg. |
![]() |
Kram
Sandra
|
![]() |
Vi fortsätter med bilder från min kommande portfolio för skolan.
Att vara i den fantastiska miljö fick verkligen fantasin att flöda, det var helt enkelt skit kul.
|
![]() |
|
Kram
Sandra
|
![]() |
|
Kruset är gammalt och är köpt av min vän Marie med butiken Vita Ranunkler
Kram
Sandra
|
![]() |
| Små pittoreska gator med mysiga små trähus. |
![]() |
| Mitt ut med en å låg detta lusthus |
![]() |
| Vättern så långt ögat kan se. |
![]() |
| Hav av vitsippor så man var ju tvungen att bara sätta sig mitt bland dem. |
![]() |
Glassen på det här stället var så ljuvligt god, hemmagjord med ekologiska ingredienser.
|
![]() |
Och så klart ett besök i Maries egna butik Vita Ranunkler som ligger mitt inne vid torget.
Fröjd för ögat.
|
![]() |
Ha ni aldrig varit i Hjo tycker jag definitivt ni ska åka dit.
Kram
Sandra
|
Vi åkte till Bornholm en dag och besökte Helmershus.
|
![]() |
I Ystad fikade vi och åt lunch på Kafé Helsa på, ett så fantastiskt personligt ställe och supergod
vegetariskt buffé.
|
![]() |
Jag älskar verkligen att fika och blir så glad när man kan njuta av en riktigt god latte
och bakverk.
På Olof Viktors var det verkligen en njutning, bakverken var så goda och
kaffet med......
|
På väg hem stannade vi till och upptäckte denna ljuvliga plats Vår Hallarna och
Pärlfiskaren s Hus.
|
Sista stoppet blev en övergiven fabrik men helt fantastisk patina på.
Kommer definitivt att återvända till Österlen, förhoppningsvis i sommar.
Kram
Sandra
|