![]() |
Kärleksmumsen hamnade direkt i frysen efter bakning för att ätas imorgon
då vår goding ska ha sitt 7 års kalas.
Han fyller dock idag och kommer att firas hela helgen.
Ha en fin helg
!
Kram
Sandra
|
8 april 2016
VI FIRAR....
6 april 2016
TEAK HAR FLYTTAT UPP
![]() |
Alltid vackert med sticklingar i gamla glasflaskor.
Kram
Sandra
|
Etiketter:
Vardagsrum
5 april 2016
VÅRT BADRUM
![]() |
Spegeln kommer från Lily o Oscar.
Handfat och kran kommer från Svedbergs och vi köpte dem plus duschväggar och toalett på deras
utförsäljning som äger rum två gånger om året.
|
![]() |
Badrummet är inrett väldigt sparsmakat och vi känner oss kanon nöjda.
Kram
Sandra
|
Etiketter:
Badrum
,
BADRUMSRENOVERING
4 april 2016
VI TAR VÄL KÖKET IGEN
![]() |
Plockade upp Dr.Westerlund från källaren och gav den ny jord och en hink att växa i.
Om någon månad när det inte blir så kallt på nätterna får den flytta ut på glasverandan.
Kram
Sandra
|
Etiketter:
Kök
3 april 2016
HETT
Etiketter:
Blommor
,
Vardagsrum
1 april 2016
VACKRA SKUGGOR
![]() |
| Det blev allt en kaffe i solen och dottern hittade snödroppar i trädgården. |
![]() |
| Nu på eftermiddagen är det vackra skuggor på glasverandan. |
![]() |
Ha en fin helg
!
Kram
Sandra
|
28 mars 2016
27 mars 2016
26 mars 2016
25 mars 2016
DEN KOMMANDE VÅREN
![]() |
Byggde upp detta stilleben för en skoluppgift.
Det ska representera den kommande våren.
|
![]() |
Önskar
Er En Fin
Långfredag
!
Kram
Sandra
|
24 mars 2016
PÅSKRIS
![]() |
Önskar Er en Fin Skärtorsdag
!
Kram
Sandra
|
23 mars 2016
FÖR GODA FÖR ATT MOTSTÅ
![]() |
Kram
Sandra
|
22 mars 2016
HIPP HIPP HURRA
![]() |
Idag för 4 år sedan kom vår minsting till världen, dock är hon ingen minsting längre utan börjar bli
stora tjejen.
|
![]() |
Det är rosa, prinssessor och klänningar som gäller för hela
slanten.
|
![]() |
Kram
Sandra
|
Etiketter:
familj
18 mars 2016
BÅDE FÖR ÖGA OCH KROPP
![]() |
| Så vackra och går att använda istället för en blomma |
![]() |
Ha en god fredag och helg
!
Kram
Sandra
|
17 mars 2016
ETT SKÅP
Etiketter:
matrum
16 mars 2016
MINIMAL FÖRÄNDRING
![]() |
Jag gillar tänket bakom Kinfolk, Slow living.
Jag har en del magasin från dem och deras kokbok och denna fick jag som en gåva.
Skön inspiration och så grymt läcker inredningsdetalj.
|
![]() |
Det har börjat komma rötter ut mina sticklingar, den vänstra är från Dr Westerlund och till höger från ett
fikonträd.
Få se till att fixa jord så jag kan plantera dem.
Ha en go dag
!
Sandra
|
15 mars 2016
GAMLA GLASBURKAR
![]() |
Grävde upp en tuva med snödroppar som jag placerade just i en glasburk och tillsammans skapar det ett vackert stilleben om att våren är på väg.
Kram
Sandra
|
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)






















































