![]() |
Man kan ju inte annat än säga att det är rejält vackert ute nu och det är så enkelt att bara plocka in några kvistar och även njuta av det inne.
|
![]() |
Äppelträds kvistar förgyller ett hörn i vårt kök.
Kram
Sandra
|
![]() |
Man kan ju inte annat än säga att det är rejält vackert ute nu och det är så enkelt att bara plocka in några kvistar och även njuta av det inne.
|
![]() |
Äppelträds kvistar förgyller ett hörn i vårt kök.
Kram
Sandra
|
![]() |
| Kaffekoppen och melitta kanna är Britts och det gamla kakfatet har jag fyndat på en loppis. |
![]() |
Njuta måsta man, annars rusar bara livet förbi en.
Gäller att stanna upp och se vad man har.
Kram
Sandra
|
![]() |
Fortsatt skön lördag på Er.
Sandra
|
![]() |
![]() |
Det blev allt en skön stund.
Kram
Sandra
|
![]() |
| Linnetyg som jag har köpt på metervara och rivit till servettstorlek, ju mer tvättar desto vackrare tyg. |
![]() |
Kram
Sandra
|
![]() |
Vi fortsätter med bilder från min kommande portfolio för skolan.
Att vara i den fantastiska miljö fick verkligen fantasin att flöda, det var helt enkelt skit kul.
|
![]() |
|
Kram
Sandra
|
![]() |
|
Kruset är gammalt och är köpt av min vän Marie med butiken Vita Ranunkler
Kram
Sandra
|
![]() |
| Små pittoreska gator med mysiga små trähus. |
![]() |
| Mitt ut med en å låg detta lusthus |
![]() |
| Vättern så långt ögat kan se. |
![]() |
| Hav av vitsippor så man var ju tvungen att bara sätta sig mitt bland dem. |
![]() |
Glassen på det här stället var så ljuvligt god, hemmagjord med ekologiska ingredienser.
|
![]() |
Och så klart ett besök i Maries egna butik Vita Ranunkler som ligger mitt inne vid torget.
Fröjd för ögat.
|
![]() |
Ha ni aldrig varit i Hjo tycker jag definitivt ni ska åka dit.
Kram
Sandra
|