![]() |
| Kram Sandra |
11 februari 2016
9 februari 2016
AVOKADOTRÄD I KÖKET
![]() |
| Mera kök bjuder jag på idag. |
![]() |
| Trädet är från en avokado kärna som jag planterade förra våren. Roligt att den har överlevt. Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
7 februari 2016
GOD KVÄLL !
![]() |
| God Kväll Sandra |
Etiketter:
Blommor
5 februari 2016
4 februari 2016
INSLAG AV RETRO
Etiketter:
Hall
3 februari 2016
2 februari 2016
LJUVLIGA KAKTUS
![]() |
| Så kul att se att kaktusen växer, den var på väg att dö förra våren men hittade tillbaka. Ta hand om Er ! Kram Sandra |
1 februari 2016
GRÖNT ÄR I ALLA FALL SKÖNT..
![]() |
| Idag är en av de dagar man önskar man kunde stryka från almanackan, tror inte en sak har gått rätt idag. |
![]() |
| Vet inte vad jag ska skriva heller mer än att grönt är väl alltid skönt. Kram Sandra |
31 januari 2016
28 januari 2016
ÄLSKAR VINTER NÄR DET ÄR VINTER..
![]() |
| Magiskt vackert som vår natur kan skapa. Kram Sandra |
27 januari 2016
ÄNDRING PÅGÅR
Etiketter:
Vardagsrum
26 januari 2016
VÄNDER PÅ OSS
![]() |
| KRAM SANDRA |
Etiketter:
Kök
25 januari 2016
RUNDVANDRING I KÖKET
Etiketter:
Kök
21 januari 2016
VI TAR DEN I KÖKET OCKSÅ
![]() |
| Hyllorna är gamla golvplank och konsolerna är köpta på en byggåtervinning och har suttit under handfat. |
![]() |
| En monstera i varje hörn. Gamla vackra glasburkar kan man använda till mycket, men nu efter julen så får de stå rakt upp och ner och bara vara enkla. Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
20 januari 2016
KAFFE OCH TE BÄNKEN I KÖKET
![]() |
| Vår vattenkokare ( vilken används hela tiden i detta hem ) la av precis innan jul så det var perfekt att önska sig en i julkapp Gillar att det är ett retrostuk på den. |
Etiketter:
Kök
19 januari 2016
KÖPMANSDISK - PERFEKT FÖRVARING
![]() |
![]() |
| Kram Sandra |
Etiketter:
Badrum
18 januari 2016
GRÖN LUFT
![]() |
| Kvistar är enkelt att plocka in och ger en extra kick. Kram Sandra |
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)






















































