![]() |
| Nu frossas det i jordgubbar det blir allt några liter i veckan. |
![]() |
| I senaste nr av Vakre Hjem och Interior finns vårt hem med, mer bilder kommer en annan dag. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| Nu frossas det i jordgubbar det blir allt några liter i veckan. |
![]() |
| I senaste nr av Vakre Hjem och Interior finns vårt hem med, mer bilder kommer en annan dag. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| En riktigt slö förmiddag och man kan ju inte mer än vara trött på detta väder, tänk vad det påverkar en. Visar en del av vårt vardagsrum som det ska vara en liten känsla av bibliotek. |
![]() |
| Nu blir det att ta sig i kragen, hoppa i duschen, se till att barnen få på sig kläder sedan åka och handla hamburgare för det har Elvis beställt. Det blir även en utflykt i eftermiddag. Kram Sandra |
![]() |
| Rabarber är både vackert och gott och jag tycker det är snyggt att plocka in blomman i en glasburk, håller inte superlänge men den ger ett maffigt intryck. |
![]() |
| Det var roligt att komma hem efter en vecka och hur allt växter och gror. Fredagsblomman blev söndagsblomma. Fin kväll och start på veckan! Kram Sandra |
![]() |
| Lupiner, hundkex och vita syrener skapar en vacker bukett. Jag bara älskar att plocka in massa med blomster, hur känner ni ? |
![]() |
| Fortsatt fin söndag och start på veckan! Kram Sandra |
![]() |
| Idag är det en favorit hos mig Liljekonvalj, den sprider sin doft så ljuvligt. Idag har vi haft skolavslutning och snart blir det utflykt till High Chaparall. |
![]() |
| Ha en fantastisk fredag och helg! Kram Sandra |
![]() |
| Det var ett tag sedan jag visade vårt matrum från denna vinkeln, mycket på grund av det stora fönstret så svårt att få bra bilder med så mycket ljusinsläpp. |
![]() |
| Gillar verkligen dessa gamla svarvade stolar som inte har blivit målade. Sittdelen var dock fixad så den fick bli mörkgrå. |
![]() |
| Skön Start på Veckan! Kram Sandra |
![]() |
| Ha en fin kväll! Kram Sandra |
![]() |
| Ja nu frossar man verkligen med blommor och blad. Tänkte ha fredagsblomma här på bloggen och idag blir det Akleja. Bilden är tagen sent en solig kväll. |
![]() |
| Önskar Er en Fin helg! Kram Sandra |
![]() |
| Gamla korgar samsas med en mega glasburk från Vita Ranunkler, vackert med lök. |
![]() |
| Färska örter som mynta, basilika. Basilikan får vara kvar inne men resten får flytta ut. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| Fin Dag till er! Kram Sandra |
![]() |
| Man måste bara älska syrener och doften är ju mumma. Vackert sällskap vid frukosten. |
![]() |
| Njut! Kram Sandra |