![]() |
| Om ni vill besöka Tina och hennes butik Mina Idéer hittar ni mer info HÄR Önskar Er en skön Fredag & en fin helg ! Kram Sandra |
29 maj 2015
MINA IDÉER
Etiketter:
Inspiration
26 maj 2015
PADDINGTON PÅ VÄGGEN
![]() |
| Det stod en sådan vacker plansch med björnar på och jag kunde inte gå hem utan den. Den är ju fin. |
![]() |
| Så nu hänger Paddington barnen sa att det är ju Paddington på väggen. Det är så fina nyanser av svart, grått och brunt. Vissa saker bara gillar man varken det är inne eller ute. Kram Sandra |
Etiketter:
Hall
25 maj 2015
LAMPA AV ETT GAMMALT DUSCHRÖR
![]() |
| Jag tackar Bock & Brillen för samarbetet. Kolla in på deras hemsida. HÄR så får ni se deras snygga och uppfinningsrika lampor. Skräp för vissa, är skatter för andra. Kram Sandra |
Etiketter:
Sovrum
21 maj 2015
GLASVERANDA
![]() |
| Har målat 4 st pinnstolar med pensel, verkligen terapi arbete. Den gamla dörren var inspirationen till det gröna golvet, fast i bilden blev den väldigt blek. Den har mer liv i sig i verkligheten. |
![]() |
| Nu ser jag framemot att få se alla växter som jag har planterat om få nytt liv och ta sig rejält. Önskar Er en fin Fredag och en skön Helg! Kram Sandra |
Etiketter:
Glasveranda
19 maj 2015
LIVA UPP
![]() |
| Kram Sandra |
18 maj 2015
STANNA UPP
![]() |
| Kram Sandra |
Etiketter:
Blommor
17 maj 2015
SAKRAL
![]() |
| Något förtjust i glaskupor. |
![]() |
| Fin Söndag ! Kram Sandra |
Etiketter:
Sovrum
12 maj 2015
VÅRT HEM I LANTLIV SOMMARHEM
![]() |
| I tidningen LANTLIV SOMMARHEM finns vårt hem med, ett reportage gjort av mina fantastiska vänner Anna Truelsen och Carina Olander. Det var en dag i början av september och rådde lite halvt panik för slutet av augusti regnade och regnade det, fick skjuta fram det några gånger. Tillslut den dag vi fotade visade solen sig och det blev en toppendag. |
![]() |
| Det är roligt att se dessa bilder då det idag ser lite annorlunda ut, men det är väl passionen för inredning som gör att man ändrar om hela tiden. |
![]() |
| Vår baksida, framsidan ska vi inte tala om. Förra året fixade vi klart den och i år ska vi bara njuta. |
![]() |
| På Ekekullen i vårt lilla samhälle, ett härligt naturområde som vi har spenderat många timmar. Gå även in på Lantliv s hemsida HÄR så kan ni se vårt hem också. KRAM Sandra |
Etiketter:
Reportage
10 maj 2015
KÖKSDETALJER
![]() |
| Ett glas varmt citronvatten varje morgon är så gott. Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
7 maj 2015
HÄGG
![]() |
| Önskar Er en fin fredag och helg! Kram Sandra |
Etiketter:
Blommor
,
Vardagsrum
5 maj 2015
NÖJD
![]() |
| Citroner i glasburk tillsammans med en press i trä, gör ett vackert stilleben. Varje morgon börjar jag med ett glas varmt citronvatten. |
![]() |
| Gamla vackra träskålar som knappt håller ihop men ack så vackra. Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
3 maj 2015
MATRUM
![]() |
| En lugn söndag förmiddag spenderat den helt själv och passade på att fota i vårt matrum. Här inne har jag målat om bordet i min absoluta favorit kulör Mörkgrått från Ottossons Färgmakeri. |
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)























































