![]() |
| Jag har fått upp några fjädrar som får bli årets påskpynt. |
![]() |
| Ha en fin Skärtorsdag! Kram Sandra |
![]() |
| Jag målar mer än gärna med linoljefärg för att den är enkel, bra täckning och det luktar gott. Jag beställer färgen från Ottossons Färgmakeri och min favorit kulör sedan något år tillbaka är Mörkgrått. Den är fantastisk. |
![]() |
| Jag har haft en väldigt lugn period och knappt använt en pensel på hur länge som helst, men nu så ska några föremål få nytt liv med denna kulör. |
![]() |
| Det är svårt att få rätt nyans på bild så här kommer färgkoden. NCS-kod: 7601-G37Y |
![]() |
| Ha det så gott! Kram Sandra |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| Att finna en fin stor mortel på second hand är aldrig fel. En gammal ostkorg används till kaffe och te tillbehör. |
![]() |
| Ha det bra tills vi ses igen ! Kram Sandra |
![]() |
| Ha en Go Söndag! Kram Sandra |
![]() |
| Otroligt vackert var det. |
![]() |
| En fantastisk start på dagen. Kram Sandra |
![]() |
| Kolla in HÄR för att läsa mer om Bock & Brille och deras lampor som de säljer. Det gamla duschröret visar jag en annan dag. Kram Sandra |
![]() |
| En gammal järnkorg har fått en ny funktion och agera nu underrede och över har jag lagt en svart sprutlackad bricka. |
![]() |
| Något grönt är väl aldrig fel här i form av en monsteraväxt. |
![]() |
| En svart marmor mortel fyndad på second hand får agera ljusstake. Önskar Er en Skön Helg! och hoppas att vädret håller i sig. Kram Sandra |
![]() |
| Oftast dricker jag te helt naturellt men det är fruktansvärt att tvista till det med ekologisk lime och närodlad honung. |
![]() |
| Pumpakärnor är gott snacks till koppen. Kram Sandra |
![]() |
| Gillar gamla glasögon och om det inte hade varit så dyrt att byta glas så hade jag gärna använt dessa bågar. |
![]() |
| Ta hand om Er! KRam Sandra |
![]() |
| Jag kände direkt att det blev en mer harmonisk balans. |
![]() |
| Plockade upp min Dr Westerlund från källaren och ska plantera om den, klippa ner den och ta några skott. Bladen har en fantastisk citrondoft. Önskar Er en Skön, Dag Fredag och Helg ! Kram Sandra |
![]() |
| Veckans Tema hos Decor Life är INNANFÖR DÖRREN. Hos mig blir det ett kik in i vårt badrum på övervåningen, ett klassiskt med pärlspont på väggarna och svart vitt rutigt golv. Tröttnat, nej faktiskt inte. |
![]() |
| Tonerna går i grått, brunt och svart. Den lilla gamla köpmansdisken hade jag turen att rädda från en gammal industrilokal. |
![]() |
| Mattan är ett loppisfynd och tvättkorgen i jutetyg köpte jag av Marie Olsson Nylander när hon hade sin loppis under mellandagarna. Fin Tisdag ! Kram Sandra |
![]() |
| Plockade in en syrenkvist för ett tag sedan och nu blommar den så fint, det är vackert med de små gröna bladen. |
![]() |
| Skön Söndag ! Kram Sandra |