![]() |
| Härliga höstdagar som vi njuter av. Underbart när solens strålar kommer fram. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| I förra veckan besökte jag Köpenhamn och fick tillfälle att gå in på det lilla mysiga stället Atelier September på Gothersgade 30. |
![]() |
| Litet men naggande gott och fantastiskt kaffe. Kram Sandra |
![]() |
| Var nere i Mölle och ute vid Kullens Fyr, där det blåste rejält. Härliga konstraster skapades. |
![]() |
| Ha en god start på veckan! Sandra |
![]() |
| Har lite pö om pö plocka in blommorna som har stått på glasverandan. Perfekt passade en gullranka i det lilla fönstret på ovanvåningen. Ampeln är gjord av snäckor och fyndades på loppis förra året. |
![]() |
| Underbara höstdagar vi har och så vackert kvällsljus. Kram Sandra |
![]() |
| Enkelt och vackert med en liten kvist klematis i en gammal kolv, förhöjer hela rummet. |
![]() |
| Dr Westerlund har vuxit till sig ordentligt och ska få flytta ín till sovrummet så fort det blir för kallt ute. Pelargoner är känsliga för frost och kalla nätter. |
![]() |
| Lekte lite i Photoshop. Sommar och höst i samma bild. Kram Sandra |
![]() |
| Det är mycket i livet just nu, barnen har börjat skolan och så har även jag. Massa förändringar och mycket att tänka på. |
![]() |
| Jag har varit förtjust i amplar ett tag nu och nu i sommar köpte jag en av Tina som har butiken Mina Idéer som ligger i Horred. Tycker om att få in grönska på olika nivåer i hemmet. |
![]() |
| Få lära mig att knyta en själv. |
![]() |
| På återseende! Kram Sandra |
![]() |
| Detta gamla tårtfat och glaskolvarna är några av sommarens loppisfynd. |
![]() |
| Ha det så gott till nästa gång! Kram Sandra |
![]() |
| Vilken härlig augusti vi har fått och njuter av varje liten stråle. Det är fantastiskt att ha vårt uterum och njuta av ett bra tag till. |
![]() |
| Ha det så gott ! Kram Sandra |