![]() |
| Ha en fin kväll! Kram Sandra |
7 juni 2015
5 juni 2015
FREDAGSBLOMMA
![]() |
| Ja nu frossar man verkligen med blommor och blad. Tänkte ha fredagsblomma här på bloggen och idag blir det Akleja. Bilden är tagen sent en solig kväll. |
![]() |
| Önskar Er en Fin helg! Kram Sandra |
Etiketter:
Blommor
,
FREDAGSBLOMMA
4 juni 2015
MER TYNGD
![]() |
| Gamla korgar samsas med en mega glasburk från Vita Ranunkler, vackert med lök. |
![]() |
| Färska örter som mynta, basilika. Basilikan får vara kvar inne men resten får flytta ut. |
![]() |
| Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
3 juni 2015
2 juni 2015
EN LÄNGTAN
![]() |
| Fin Dag till er! Kram Sandra |
Etiketter:
sommar
1 juni 2015
DE ÄR JU BARA MUMMA
![]() |
| Man måste bara älska syrener och doften är ju mumma. Vackert sällskap vid frukosten. |
![]() |
| Njut! Kram Sandra |
Etiketter:
Blommor
31 maj 2015
EN REGNING MORSDAG!
![]() |
| Det perfekta loungebordet kommer från min vän Caroline Ek s möbelkollektion och heter Coco T Hittas Här |
![]() |
| Önskar alla mammor en fortsatt fin dag! Kram Sandra |
Etiketter:
Blommor
,
Vardagsrum
29 maj 2015
MINA IDÉER
![]() |
| Om ni vill besöka Tina och hennes butik Mina Idéer hittar ni mer info HÄR Önskar Er en skön Fredag & en fin helg ! Kram Sandra |
Etiketter:
Inspiration
26 maj 2015
PADDINGTON PÅ VÄGGEN
![]() |
| Det stod en sådan vacker plansch med björnar på och jag kunde inte gå hem utan den. Den är ju fin. |
![]() |
| Så nu hänger Paddington barnen sa att det är ju Paddington på väggen. Det är så fina nyanser av svart, grått och brunt. Vissa saker bara gillar man varken det är inne eller ute. Kram Sandra |
Etiketter:
Hall
25 maj 2015
LAMPA AV ETT GAMMALT DUSCHRÖR
![]() |
| Jag tackar Bock & Brillen för samarbetet. Kolla in på deras hemsida. HÄR så får ni se deras snygga och uppfinningsrika lampor. Skräp för vissa, är skatter för andra. Kram Sandra |
Etiketter:
Sovrum
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)


















































