![]() |
| Citroner i glasburk tillsammans med en press i trä, gör ett vackert stilleben. Varje morgon börjar jag med ett glas varmt citronvatten. |
![]() |
| Gamla vackra träskålar som knappt håller ihop men ack så vackra. Kram Sandra |
![]() |
| Citroner i glasburk tillsammans med en press i trä, gör ett vackert stilleben. Varje morgon börjar jag med ett glas varmt citronvatten. |
![]() |
| Gamla vackra träskålar som knappt håller ihop men ack så vackra. Kram Sandra |
![]() |
| En lugn söndag förmiddag spenderat den helt själv och passade på att fota i vårt matrum. Här inne har jag målat om bordet i min absoluta favorit kulör Mörkgrått från Ottossons Färgmakeri. |
![]() |
| Det är en ljuvlig tid vi har framför oss, kom ihåg att njuta. Kram Sandra |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| Hon har även designat dessa läckra boxar som är tillverkade i läder. Som finns med mässing eller silver bultar. Finns i stor och liten storlek, den lilla har inga hål. |
![]() |
| Kolla in på hennes hemsida för mer information. HÄR Det har varit otroligt roligt att få bygga upp olika miljöer runt dessa möbler och fått utlopp för mina två passioner. Inredning och fotografering. Önskar Er En Fin Helg ! Sandra |
![]() |
| Sitter i köket och är något trött efter en väldigt skön dag. Min vän Anna Truelsen har bjudit mig på lunch på Varbergs Kurort och sedan ett second hand besök och avslutade med fika hemma hos henne. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| Igår drog jag även ut alla saker som samlats i glasverandan under vintern och det ska bli storstädning där i veckan. Många saker kommer att följa med till Hjo. Loppis den 2 maj kl 11.00 hos Vita Ranunkler i Hjo. Kram Sandra |
![]() |
| Långfredag Då var påskhelgen här och ett stundande lov. Håller tummarna att vädret visar sig från sin allra bästa sida. Påsken firar vi med familj och vänner. |
![]() |
| Önskar Er En Riktigt Skön LångFredag Sandra |
![]() |
| Jag målar mer än gärna med linoljefärg för att den är enkel, bra täckning och det luktar gott. Jag beställer färgen från Ottossons Färgmakeri och min favorit kulör sedan något år tillbaka är Mörkgrått. Den är fantastisk. |
![]() |
| Jag har haft en väldigt lugn period och knappt använt en pensel på hur länge som helst, men nu så ska några föremål få nytt liv med denna kulör. |
![]() |
| Det är svårt att få rätt nyans på bild så här kommer färgkoden. NCS-kod: 7601-G37Y |
![]() |
| Ha det så gott! Kram Sandra |
![]() |
| Kram Sandra |