![]() |
| Ha en go Tisdag, själv ska jag iväg och hitta på något kul. Kram Sandra |
18 november 2014
ANDRA SIDAN
Etiketter:
Sovrum
17 november 2014
VÅRT BADRUM
![]() |
| Denna tvål är helt fantastisk, det är en njutning varje gång man tvättar händerna. Kram Sandra |
Etiketter:
Badrum
16 november 2014
NY FANTASTISK MATTA FRÅN COOSY
![]() |
| Denna modellen heter Nya Zeeland och är 160x230 cm. Den är gjord av 90% ull och 10 % Bomull. Den finns i olika Utförande. |
![]() |
| Absolut en ny favorit här hemma. Du kan hitta mer info på deras Facebook sida Klicka HÄR för att komma dit De har även en hemsida HÄR Go Söndag! KRam Sandra |
Etiketter:
Kök
14 november 2014
FREDAGSINSPIRATION: MORE CHRISTMAS
![]() |
| Vi fortsätter med julinspiration den närmar sig verkligen med stormsteg. |
![]() |
| Vackra nötter, få nog bli en del här hemma i år. |
![]() |
| Önskar Er Alla En Fin Helg! Kram Bild 1: Oi Soi Oi Bild 2-5: Kara Rosenlund |
Etiketter:
Inspiration
,
JULINSPIRATION
13 november 2014
ADVENTSLJUSSTAKAR
![]() |
| Till varje jul gör jag en ny adventsljusstake och jag har redan tänkt ut årets. Här kan du se några som jag har haft under åren. |
![]() |
![]() |
![]() |
| Kram Sandra |
Etiketter:
JULINSPIRATION
12 november 2014
VARDAGSRUM -LIVINGROOM
![]() |
| God Lilllördag På Er! Kram Sandra |
Etiketter:
Vardagsrum
11 november 2014
DESSA VACKRA GAMLA MÖBLER
![]() |
| Vackra ting som skapar ett rofyllt stilleben. |
![]() |
| Små små ting som gör det lilla extra. Kram Sandra |
Etiketter:
Sovrum
10 november 2014
STÅTLIGA AMARYLLIS
![]() |
| Jag älskar glas och har gjort så länge jag kan minnas. Sätt tazetterna i glasburkar och visa de vackra rötterna. |
![]() |
| Önskar Er en bra start på denna veckan! Thank you also for your Lovely Words that you a Writing on my blog, I read everyone. Take Care! Sandra |
Etiketter:
Blommor
,
JUL 2014
,
JULINSPIRATION
,
Kök
9 november 2014
7 november 2014
INSPIRATIONSFREDAG- CHRISTMAS-
![]() |
| Bild Wing Ta Den närmare sig med stormsteg och man måste erkänna att i detta mörker som råder nu ska det bli skönt att få in ljus. Tankarna börjar så smått tänka hur huset ska pyntas i år men det blir inga drastiska förändringar. Känner jag mig själv blir det gran,tall,kottar,hyacinter,nötter.stjänor och en massa ljus. Naturligt är ju min melodi. |
![]() |
| Bild source unknown |
![]() |
| Bild source unknown |
![]() |
| Bild Scaapi |
![]() |
| Bild Helt Enkelt |
![]() |
| Bild source unknown Ha En Go Helg! Kram Sandra |
Etiketter:
JULINSPIRATION
6 november 2014
4 november 2014
MEDAN VI VÄNTAR
![]() |
| Njut! KRam Sandra |
Etiketter:
Höst
3 november 2014
SRÅ FRAMME
![]() |
| Tänkte så smått börjar visa lite glimtar av jul här i veckan, dock blir det inspirations från nätet eller förra året än så, KRAm SAndra |
Etiketter:
Kök
2 november 2014
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)




















































