16 oktober 2014
15 oktober 2014
LJUSBRICKA
![]() |
| Det blev idag som närbilderna kom, varför vänta... På brickan har jag två st saltlycktor och resten är loppisfynd sedan det bästa från naturen kastanjer. |
![]() |
| Kram Sandra |
14 oktober 2014
STÄNDIG FÖRÄNDRING
13 oktober 2014
TILL SALU !!
![]() |
| TILL SALU Ett litet gammalt bord tror det är från 1800-talet. Mått: Längd 94,5 cm Höjd: 73 cm Bredd: 52 cm , utfällt 94 cm 800 kr Endast Avhämting Anderstorp Småland maila sandra.evy@iname.com SÅLT |
![]() |
| Liten låda fattas en bit på skivan. |
![]() |
| Rådjurshuvud 450 kr + frakt eller avhämtning SÅLT |
![]() |
| Det vänstra 65 kr det högra 50 kr + frakt eller avhämtning. SÅLT maila sandra.evy@iname.com Kram Sandra |
ENORM BASILIKA
![]() |
| Den största har även blommat. Kram och fin start på veckan! Kram Sandra |
12 oktober 2014
10 oktober 2014
INSPIRATIONSFREDAG!
![]() |
| Du hittar henne HÄR och HÄR och på Instagram @paulinaarcklin Ta hand om Er! Kram Sandra |
Etiketter:
Inspiration
9 oktober 2014
HÖSTAT TILL DET I FAVORITHÖRNET
![]() |
| Ha en skön torsdag! Kram Sandra |
8 oktober 2014
VACKRA TONER
![]() |
| Är galen i tomater och älskar att steka dem i pannan med smör eller olja, vitlök och salt. De blir så söta och goda.. Kram Sandra |
7 oktober 2014
PERFEKT DAG FÖR ETT BAD
![]() |
| Ljusstakarna har jag fått av min man och barn när jag fyllde år, pallen har jag köpt av min vän Carina Olander och brukar vara en slängklädernapall. |
![]() |
| En utflykt med barnen blir det senare under dagen och jag hoppas att regnet håller sig borta. |
Tack och Hej !
Kram
Sandra
Etiketter:
Badrum
6 oktober 2014
NY MARMORSKIVA
![]() |
| En klassisk Höganäs mugg med te och mörkchoklad är perfekt för höstmyset. Kram Sandra |
Etiketter:
Vardagsrum
5 oktober 2014
FOKUS
![]() |
| Skön Söndagskväll Får Ni Ha ! Kram Sandra |
3 oktober 2014
NATURALS
![]() |
| ÖNSKAR ER EN GO FREDAG OCH EN SKÖN HELG! KRAM SANDRA PS: Jag vill tacka för Era goa ord ni lämnar hos mig..DS |
2 oktober 2014
HÖSTDUKNING
![]() |
| Nu är det verkligen vackert ute, med alla dessa löv som går i helt fantastiska färger. Därför en dukning med höst som tema. |
![]() |
| Jag gillar det enkelt och naturligt. |
![]() |
| Hade gärna dukat i en vacker skogsdunge, men då hade jag fått gå en bit så jag hoppade det utan dukade upp mitt i trädgården i värsta villa kvarteret. |
![]() |
| Nybakta frallor. |
![]() |
| Utemöbeln har en släkting gjort som tyvärr inte lever längre och den har fått stå ute året om och har fått en vacker patina. |
1 oktober 2014
HÖSTPLANTERINGAR
![]() |
| Hösten är här och jag har bytt ut sommarväxterna mot höstinspirerande. |
![]() |
| Så här ser det ut vid andra dörren. |
![]() |
| Ha en go dag! KRam Sandra |
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)




















































