![]() |
| Då kommer en sprayburk alltid bra till hands. Jag har använt mig av mattsvart nyans. |
![]() |
| Att det rinner lite tycker jag inte gör något. Enkelt, snabb och för en billig penning. Skön Söndag ! Kram Sandra |
![]() |
| Då kommer en sprayburk alltid bra till hands. Jag har använt mig av mattsvart nyans. |
![]() |
| Att det rinner lite tycker jag inte gör något. Enkelt, snabb och för en billig penning. Skön Söndag ! Kram Sandra |
![]() |
| Hennes hem i London är bland annat med i nya nr av Elle Deceoration och har även startat en homecollection. Ha en skön fredag! Kram Sandra |
![]() |
| Det blev idag som närbilderna kom, varför vänta... På brickan har jag två st saltlycktor och resten är loppisfynd sedan det bästa från naturen kastanjer. |
![]() |
| Kram Sandra |
![]() |
| TILL SALU Ett litet gammalt bord tror det är från 1800-talet. Mått: Längd 94,5 cm Höjd: 73 cm Bredd: 52 cm , utfällt 94 cm 800 kr Endast Avhämting Anderstorp Småland maila sandra.evy@iname.com SÅLT |
![]() |
| Liten låda fattas en bit på skivan. |
![]() |
| Rådjurshuvud 450 kr + frakt eller avhämtning SÅLT |
![]() |
| Det vänstra 65 kr det högra 50 kr + frakt eller avhämtning. SÅLT maila sandra.evy@iname.com Kram Sandra |
![]() |
| Den största har även blommat. Kram och fin start på veckan! Kram Sandra |
![]() |
| Du hittar henne HÄR och HÄR och på Instagram @paulinaarcklin Ta hand om Er! Kram Sandra |
![]() |
| Ha en skön torsdag! Kram Sandra |
![]() |
| Är galen i tomater och älskar att steka dem i pannan med smör eller olja, vitlök och salt. De blir så söta och goda.. Kram Sandra |
![]() |
| Ljusstakarna har jag fått av min man och barn när jag fyllde år, pallen har jag köpt av min vän Carina Olander och brukar vara en slängklädernapall. |
![]() |
| En utflykt med barnen blir det senare under dagen och jag hoppas att regnet håller sig borta. |
![]() |
| En klassisk Höganäs mugg med te och mörkchoklad är perfekt för höstmyset. Kram Sandra |
![]() |
| Skön Söndagskväll Får Ni Ha ! Kram Sandra |
![]() |
| ÖNSKAR ER EN GO FREDAG OCH EN SKÖN HELG! KRAM SANDRA PS: Jag vill tacka för Era goa ord ni lämnar hos mig..DS |