![]() |
| Ha en skön onsdag så syns vi imorgon igen! Kram Sandra |
10 september 2014
PERFEKTA JUICEPRESSEN NU I FÖRKYLNINGSTIDER
Etiketter:
Kök
9 september 2014
MAN FÅR GÖRA DET BÄSTA..
![]() |
| Vi behandlade även vårt altangolv, vi valde att använda Tjärolja och linoljefärg nyans Bensvart från Ottossons Färgmakeri Jag blandade ihop dessa tills jag fick en nyans som kändes bra. Kram Sandra |
Etiketter:
Altan
8 september 2014
GOLVET ÄR KLART
![]() |
| Måndag är här igen och idag är det verkligen höst ute och hemma finns två snoriga och hostiga barn. Golvet i ena delen av vardagsrummet var ett projekt som vi skulle fixa innan semestern och vi fick till det. Skönt att ha samma nyans på golvet i båda delarna av vardagsrummet. Hur vi gjorde kan du se HÄR Det lilla bordet fyndade jag hos Ladan i Byn utanför Ljungby i somras och den svarta urnan är också ett loppisfynd. |
![]() |
| Kram Sandra |
Etiketter:
Vardagsrum
7 september 2014
EN STUND TILL
![]() |
| Önskar er en härlig söndag! Kram sandra |
Etiketter:
Glasveranda
6 september 2014
TV SKÅP
![]() |
| På skänken ligger några böcker som ett stilleben, alltid roligt att visa de böcker man har. Ha en Go Lördag! KRam Sandra |
Etiketter:
Vardagsrum
5 september 2014
VÅRA NYA UTEMÖBLER
![]() |
| I källaren har jag ett gäng med gamla linnepåsar från försvaret som jag la innekuddar i och la på bänken. Önskar Er alla en Skön Fredag! KRam Sandra |
Etiketter:
Altan
4 september 2014
FAVORITHÖRN
![]() |
| FAVORITHÖRN är torsdagens tema hos FABRIKEN. Det finns flera hörn i huset som jag gillar, i soffan ute på glasverandan, ute på altanen med våra platsbyggda soffor, uppe i hallen. Men det jag ändå känner en speciell känsla för är detta hörn som finns i vårt kök, ett hörn som egentligen inte har någon funktion alls. Tanken är väl att sätta in en kamin någon gång, men tills det händer ( om det någonsin händer) så får det vara ett hörn för ögat och rumpan. Att det blev en fåtölj här var att jag tröttade på att bara ha en skön sittplats inne i vardagsrummet och höll på att bli tokig av ljudet från tv. Så ner i källaren plocka upp fåtöljen som bara stod i vägen på med ett fårskinn och vips så blev det en skön sittplats, ut i garaget och ta in pallen som fyndades på loppis för ett bra tag sedan och nu fanns det något att ställa koppen på. Ljusslinga är från Granit Stjärna är från Mio, har dock några år på nacken. Ljusstaken är en gammal lampfot som jag spraylackat svart. Klinker från Marrakech Design Kopp från Höganäs Bruk |
![]() |
| Solen lyser och snoret rinner, så det blir en lugn dag.. Kram Sandra |
3 september 2014
EN SALIG BLANDNING
Etiketter:
Vardagsrum
2 september 2014
SKÖNT ATT ANVÄNDA GLASVERANDAN
![]() |
| Så härligt med sol och värme igen och man kan använda vår glasveranda annars är den fuktig och kall. |
![]() |
| Önskar er en skön sensommar dag ! Kram Sandra |
Etiketter:
Glasveranda
1 september 2014
SVARTA DÖRRAR
![]() |
| Idag skiner solen så nu blir det ut och njuta av dess strålar. Ha det så gott! Kram Sandra |
Etiketter:
Altan
31 augusti 2014
STENPLATTA
Etiketter:
Badrum
30 augusti 2014
UPPSKATTA DET MAN HAR GJORT
Etiketter:
Badrum
29 augusti 2014
DIY
![]() |
| ....varför inte ett skärp från garderoben. Kanon tycker jag att det blev. Ett enkelt DIY. Ha en Go Fredag och än så länge lyser solen! Kram Sandra |
27 augusti 2014
FAVORITHÖRN
Etiketter:
Altan
26 augusti 2014
ÄPPELKVIST
![]() |
| Imorgon kommer mina vänner Anna och Carina hit för att fotografera hela hemmet och utomhus, så nu får det bli lite sista fix innan läggdags.. Kram Sandra |
Etiketter:
Glasveranda
24 augusti 2014
JERSEY SHEETS FROM BEACH HOUSE COMPANY
![]() |
| I samarbete med Beach House Company har jag fått förfrågan att testa deras Jersey Sheest och de är helt fantastiska.. Så mjuka och goa, man njuter verkligen av att krypa ner och sova. |
![]() |
![]() |
| Titta in hos Beach House HÄR för att få mer info och återförsäljare. Önskar ER en fin fortsatt söndag! här blir det äppelkaka... KRam Sandra |
Etiketter:
Sovrum
12 augusti 2014
HJÄRNAN GÅR PÅ HÖGVARV
![]() |
| Bilderna är från skänken i sovrummet. Det blir ett uppehåll här tills de har varit här , sedan tar jag igen det. Kram Sandra |
Etiketter:
Sovrum
10 augusti 2014
TITT UT!
Etiketter:
familj
13 juli 2014
ÄVEN DE SMÅ RÄKNAS
![]() |
| Ha det så härligt och njut! Kram Sandra |
Etiketter:
Kök
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)











































