25 januari 2016

RUNDVANDRING I KÖKET

Grr precis skrivit en lång text och inlägget försvann...
Kör vi igen.
Vi gör en rundvandring i köket, visade köpmansdisken förra gången och för någon vecka sidan våra
öppna hyllor.
Idag blir det köksön som helt perfekt, gjord av min vän Anna Truelsen s morfar.
Den har sett ut lite olika i färg och skiva, men nu är jag nöjd.
Målat i mörkgrått och en rostfri plåtskiva ovan, det rostfria går igen på diskmaskinen och fläktkåpan och en
dag ska även spisen bytas ut.
Skåpet som  är gammalt är också målat i mörkgrått och rymmer massa glas och koppar.
Stolarna är från en gammal industrilokal och jag har samlat på mig en massa olika korgar som får upp den varma nyansen i köket.

Ta hand om Er!
Sandra

3 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra