24 november 2015

NY KÖKSKRAN

Vi renoverade vårt kök för några år sedan och det var verkligen en påfrestande renovering som tog väldigt lång tid, dock gjorde vi till 99 % allting själva och utan lån.
Vissa saker som diskmaskin, spis och kran bytte vi inte ut, utan behöll det vi hade innan det fungerade.
Vi har sedan renovering bytt ut diskmaskinen för den gick sönder och nu i veckan var det kökskranens tur.
 
Den nya kranen kommer ifrån Grohe och är en sådan som jag har velat ha i många år.
Storköks känslan.
Här kommer du till deras kökskranar
 
 
 
Den har två stycken vattenlägen, vanlig stråle och så denna.
 
Koppla av den och det går enkelt att skölja av hon.

Jag är extremt nöjd med vårt val.
Kolla gärna in hos Grohe de har en massa snygga kranar och duschsystem.

KRam
Sandra

3 kommentarer :

  1. Åh vilken bra kran. Vi ska börja planera för köksrenovering så då ska jag skriva upp denna i min planeringsbok :-). Vackert kök ni har.
    //Sofia

    SvaraRadera
  2. Så snygg kran. Och praktiska är de också. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra