5 maj 2014

HÄR TRIVS JAG....

Oj oj vad dagarna gick fort sedan vi sågs sist.
Det var i alla fall skönt med långhelg och vi har fått en massa gjort.
Vi har målat staket, delar av huset, fönster och fixat i trädgården.
Lördagen spenderade jag hos Vita Ranunkler och vår årliga loppis, som blev en succé även i år.
Jag vill tacka ER alla som gjorde den till det och också den allra varmaste kramen till Marie och hela hennes familj som sliter för att få allt att fungera.
Vill ni se några bilder så finns de på mitt Instagram: Vintagehouse eller hos Marie.

När jag sitter vid köksön och blickar framåt är detta vyn som jag ser och jag känner varje gång att här trivs jag, det är verkligen en skön känsla.
 
Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Jag förstår verkligen om du trivs när du sitter där!
    Du har det sååå fint!
    /Ellinor

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra